۲۲ میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد شادگان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛علیزاده  مدیرکمیته امداد امام خمینی شادگان گفت: طی سال جاری، ۲۲ میلیارد ریال مستمری به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

جلیل علیزاده ، ضمن بیان اینکه خدمات حمایتی کمیته امداد با هدف توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود تا آنان بتوانند در کنار سایر اقشار جامعه، به زندگی خود ادامه دهند، افزود: در این راستا ۲۲ میلیارد ریال مستمری به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سطح این شهرستان واریز شده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به امور بیماران و معلولان نیازمند، خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست در رأس برنامه های کمیته امداد امام خمینی قرار دارد گفت: مددجویان این نهاد پس از بررسی وضعیت معیشتی توسط نیروهای کمیته امداد و تشکیل پرونده، علاوه بر دریافت مستمری از سایر خدمات حمایتی این نهاد نیز بهره‌ مند می شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان افزود: یکی از خدمات این نهاد مقدس، پرداخت مستمری ماهانه جهت رفع بخشی از کاستی ها و نیازهای معیشتی خانواده های تحت حمایت است.

وی گفت: کمیته امداد نهادی است که در راستای حمایت از قشر محروم و نیازمند تاسیس شده است.

علیزاده در پایان با اشاره به اهمیت حمایت های خیرین در راستای خدمت رسانی به محرومان تصریح کرد: کمیته امداد برای خدمت رسانی بیشتر به خانواده‌هایی که زیر چتر حمایتی خود دارد به یاری تمامی خیرین و نیکوکاران بومی و غیربومی نیازمند است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.