مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: در حقیقت آیت‌ الله مظاهری پناهگاه و ملجأ تمام سلایق سیاسی هستد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان  در نشست خبری کنگره نکوداشت آیت‌ الله حسین مظاهری اظهار داشت: با توجه به احادیث و روایات کسی که عالمی را گرامی بدارد در حقیقت وجود مقدس پیامبر اسلام(ص) را گرامی داشته و کسی که ایشان را گرامی بدارد، خداوند را گرامی داشته است.
وی افزود: پیش از حضور آیت‌الله مظاهری در اصفهان شاهد یک حلقه مفقوده و نقص در اصفهان بودیم؛ شخصیتی همانند آیت‌ الله مظاهری همچون نگینی در جهان اسلام و سیاست می‌درخشد و با توجه به زحمات ارزشمند این عالم بزرگ باید مراسم گرامیداشتی برگزار می‌شد که خوشبختانه در حال انجام است.
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با اشاره به اینکه پرونده این امر با انجام این کنگره بسته نمی‌شود، تصریح کرد: فکر، علم و اخلاق آیت‌الله مظاهری همیشه زنده است.
صالحیان با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش مهمی در فرهنگ‌سازی گرامیداشت این عالم بزرگ در بین آحاد جامعه دارند، تصریح کرد: این الگویی که مطرح می‌کنیم در حقیقت دستور قرآن بوده و معرفی الگو یکی از ابزارهای تربیت است و رسانه‌ها نقش مهمی در این معرفی دارند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با فرهنگ‌سازی به واسطه استفاده از امکانات در دست خود باید چنین الگویی را که توانسته با کمترین امکانات به بالاترین مدارج علمی برسد، به نسل جوان معرفی کنند.
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان در پایان تأکید کرد: در حقیقت آیت‌الله مظاهری پناهگاه و ملجأ تمام سلایق سیاسی بوده و هست و هر اندیشه‌ای وی را پناهگاه خود می‌داند، این موضوع ریشه در انصاف ایشان دارد چرا که در مسائل سیاسی انصاف دارند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.