نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال خوزستان مسکلات زیادی دارد اما از مسئولان قول مساعدت گرفته ایم.

محمدیان : استقلال خوزستان مشکلات زیادی داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در مورد جلسه با تاج رئیس فدراسیون فوتبال این چنین  گفت: در این جلسه  درباره ی بازگشت استقلال رامهرمز به لیگ زیر گروه کشور صحبت کردیم که با نظر مثبت مسئولان فدراسیون این تیم به لیگ زیرگروه بازگشت.
همه تلاش‌های ما این است که از تیم‌های ورزشی رامهرمز و رامشیر حمایت کنیم؛ چراکه می‌دانید دو تیم استقلال رامهرمز و استقلال رامشیر در این منطقه وجود دارند و همچنین تیمی به نام فرهنگ در این منطقه حاضر است که بازیکنانی مثل عبدالله ویسی، آرش افشین و عادل کلاه‌کج در این تیم بازی کرده‌اند.

وی افزود: در نهایت تصمیم بر این شد که ما از این سه تیم حمایت کنیم. همچنین تلاش خواهیم کرد که از تیم استقلال خوزستان که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد حمایتی در شأن مردم خوزستان انجام دهیم، هرچند که حامی اصلی این تیم مردم هستند که باید از این تیم در مسابقات حمایت کنند.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که مشکل تیم استقلال رامهرمز چیست،افزود: مشکل این است که این تیم‌ها خصوصی اداره می‌شوند، به‌طورمثال مدیر استقلال رامهرمز یک جانباز 70 درصد است که با دست‌ِ خالی تیمداری می‌کند. ما دیداری با وزیر نفت داشتیم و دستوری گرفتیم مبنی بر اینکه سه تیمی که نام بردم را حمایت مالی کنیم، به‌خصوص در زمینه هزینه ورودی مسابقات، البسه، خوابگاه، ایاب و ذهاب و مسائل دیگر؛ چراکه بهتر از همه می‌دانید منطقه ما یک منطقه نفتی است.

محمدیان در پاسخ به این سوال که راهکار او برای خارج شدن باشگاه استقلال خوزستان از این وضعیت چیست، گفت : تیم استقلال خوزستان مشکلات زیادی دارد، چراکه یکسری از بازیکنان این تیم جدا شده‌اند، اما وزیر ورزش قول مساعد داده که از این تیم حمایت شود و ما هم در مجلس شورای اسلامی از این تیم حمایت خواهیم کرد. از طرفی حمایت اصلی را مردم باید از این تیم انجام دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.