وزیر کشور گفت: تاکنون هیچگونه فعالیت تروریستی در داخل کشور نداشته ایم و ما رصد مستمر بر مناطق مرزی داریم.

تاکنون هیچگونه فعالیت تروریستی در داخل کشور نداشته ایم
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه کنفرانس امنیتی تهران و در جمع خبرنگاران درباره اظهارات نخست وزیر انگلستان اظهار کرد: دولت انگلستان و هم پیمانانش از اینگونه حرفها زیاد می‌زنند که نشان دهنده این است که تروریست‌ها در عراق و سوریه شکست خوردند و تنها دلیل گفتن این گونه صبحتها روحیه دادن به تروریستها است.
 
وی ادامه داد :انگستان برای اینکه بتواند هم پیمانان خود را در منطقه تقویت کند و به آنها روحیه دهد اینگونه مسائل را مطرح می‌کند.
 
وزیر کشور گفت: تاکنون 37 سال از عمر انقلاب می‌گذرد و در این 37 سال کشورهای غربی از اینگونه صحبت‌ها و تهدیدها کم نداشتند اما آنچه مهم است اراده مردم منطقه است چرا که آنها می‌خواهند تا استقلال خود را حفظ کنند و به همین به نیروهای مداخله گر جواب رد دادند و انشاله با اتحاد و وحدت کامل می‌توانند اهداف خود که همان امنیت و پیشرفت است را عملی کنند.
 
وی درباره این موضوع که تا کنون در کشور عملیات تروریستی صورت گرفته است ،بیان داشت: تا کنون  هیچگونه فعالیت تروریستی در کشور انجام نشده واین نشان‌دهنده مدیریت قوی ایران هم در مناطق مرزی و هم در جوار مرزهاست، با برنامه ریزی صورت گرفته رصد مستمر بر این مناطق داریم و اجازه نخواهیم داد تعرضی به کشور صورت بگیرد.
 
 وزیر کشور درباره بحران‌هایی که امروزه منطقه در گیر آن است، اظهار داشت: بحران منطقه بحث افراطی‌گری و تروریست است که متاسفانه فقر و جهل و مداخله بیگانگان موجب بروز آن شده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تاریخ هیچگاه وقایع این روزهای منطقه را فراموش نخواهد کرد که مردمان ما درس بزرگی را به متجاوزین می‌دهند و هم این روزها در یادها و خاطره‌ها خواهد ماند که چه دولتهایی این مصیبت‌ها را بوجود آوردند.

انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار