رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت :سهم خراسان در بخش مناطق جشنواره تئاتر فجر کم است

سهم کم خراسان در بخش مناطق جشنواره تئاتر فجربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، جواد اشکذری گفت: با توجه به کیفیت و تعدد نمایش ها و استقبال مردم مشهد از تئاتر سهمیه دو کار در بخش مناطق جشنواره تئاتر فجر کم است و ما خواهان چهار سهمیه هستیم.
اشکذری افزود : سطح فعالیت های تئاتری خراسان رضوی در مقایسه با سایر استان ها فاصله قابل توجهی دارد که نشان گرفته از پویش مردمی و دیدگاه ادارات ذی ربط  است .
او با اشاره به فعالیت های بیست و سه گروه ثبت شده در تئاتر خراسان رضوی بیان داشت: با توجه به رایزنی ها قرار است تئاتر استان با برندی یک شکل در طرح و رنگ از همگرایی ظاهری هم برخوردار باشد.
رئییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی افزود : قرار است برای افزایش سطح کیفی و اقتصادی تئاتر استان 28 بسته آموزشی همراه با کتاب و فیلم های تئاتری در اختیار شهرستان ها قرار گیرد و روسای انجمن های شهرستان های استان خود شورای سیاست گذاری تئاتر شهرستان ها را تشکیل دهند و سالن های تئاتر شهرها در اختیار انجمن ها قرار گیرد تا تئاتر به صورت مستقل کار خود را انجام دهد تا انگیزه و کیفیت نمایش ها بالا رود.
درخواست های نیز در حاشیه این نشست مطرح شد که برخی از آنها شامل تغییر نام در سنگی پارک ملت به در تئاتر شهر و نصب سردیس های شهیدان ابراهیم اصغرزاده و مسعود سهیلی بود.
انتهای پیام// ف ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.