سنندج؛

اولین همایش ملی «اشتغال دانش بنیان» در کردستان برگزارمی شود

اولین همایش ملی «اشتغال دانش بنیان» با حمایت مؤثر سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، توسط سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان کردستان در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوانازسنندج،مدیر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: این همایش بارویکردجلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه‌ای، تعامل با انجمن‌های ملی مرتبط و دعوت از صاحب نظران برجسته و افزایش خودباوری علمی در کشور، تمرکز بر مسائل و چالش‌های روز، طراحی محتوای علمی و کاربردی برگزارمی شود.

مجید آوج، گفت:این همایش با هدف بسترسازی زمينه‌های پژوهشی در حوزه كارآفرينی، ارزش آفرينی و خلق ثروت برای جامعه و مردم،آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی در حوزه اشتغال دانش بنیان، فراهم‌سازي بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربيات پژوهشگران، دستيابی به راهبردها و راهكارهای توسعه كارآفريني و کسب و کار برگزارمی شود.

وی گفت: علاقه‌مندان و صاحب نظران می توانندبا ارسال يافته‌های علمی و پژوهشی و ایده‌های کسب و کار نوآورانه و فناورانه خود تا 10 بهمن ماه در برگزاری هر چه بهتر این رویداد، مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.