قریب به دو سال است که همسران شهدا پیگیر ثبت و انجام کارهای یک مؤسسه برای اقدامات فرهنگی خود هستند. این کار تحت عنوان «مؤسسه فرهنگی رباب» با رویکرد کارهای فرهنگی در رابطه با شهدای مدافع حرم شکل گرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از زمانی که نبرد در سوریه و عراق توسط گروه‌های مقاومت و با حضور داوطلبانه گروه‌های مستشاری ایران آغاز شده است، فعالیت‌های فرهنگی و امور پشتیبانی مختلفی هم توسط سازمان‌ها، ادارات و گروه‌های مردمی صورت گرفته است. گروه‌های مختلفی سعی داشته‌اند تا با جمع آوری البسه گرم زمستانی و یا نامه‌های مردمی برای مدافعان حرم، ضمن ایجاد این روحیه همدلی بار زمندگان اسلام، روحیه نبرد آنان را هم تقویت کرده و کار فرهنگی اثرگذاری در میان مردم بر جای بگذارند. یکی از جمع‌هایی که اقدام به جمع‌آوری اقلام مورد نیاز رزمندگان و ارسال آنان به جبهه‌های سوریه و عراق کرد، همسران شهدای مدافع حرم تهران بودند. همسرانی که حتی بعد از شهادت عزیزانشان هم دست از مقاومت و روحیه جهادی خود برنداشته‌اند و همواره دنبال راه و مسیری برای مشارکت در جهاد گروه‌های مقاومت هستند.

قریب به دو سال است که همسران شهدا پیگیر ثبت و انجام کارهای یک مؤسسه برای اقدامات فرهنگی خود هستند. این کار تحت عنوان «مؤسسه فرهنگی رباب» با رویکرد کارهای فرهنگی در رابطه با شهدای مدافع حرم شکل گرفت. هیأت موسس این موسسه رباب شامل 5 نفر از همسران شهدایی هستند که در ابتدای درگیری‌ها در سوریه و در سال 92 به شهادت رسیدند. ولی اعضای موسسه همه همسران شهدای مدافع حرم کشور هستند. پیش از این مراسمی با عنوان تجلیل از آینه‌های رباب که تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم بود را برگزار کرده است. حالا هم کار بسته‌بندی خشکبار و کمک به جبهه‌های مقاومت که در واقع مشارکت در طرح پشتیبانی از جبهه‌های مقاومت است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.