مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از صدور بیش از یک هزار و 288 عدد کارت هوشمند در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،علیرضا مجرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: در این مدت با صدور مجوز برای 12 شرکت در حوزه حمل و نقل داخلی کالا، به‌طور کلی 2 هزار و 243 اشتغال به‌طور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.

وی افزود: همچنین با بهره‌برداری از 5 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در سطح جاده‌های استان با سرمایه‌گذاری 75 میلیارد ریالی 300 مورد به‌طور مستقیم و 600 مورد اشتغال غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت:در 6 ماه نخست امسال با صدور مجوز برای 3شرکت در حوزه حمل و نقل بین‌المللی کالا با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد ریالی، 60 مورد اشتغال به‌طور مستقیم و 210 مورد اشتغال غیر مستقیم ایجاد شد ه است.

مجرد از مزایای سرمایه‌گذاری در بخش حمل و نقل جاده‌ای به موارد ارزانی و کوتاهی مسیر در ترانزیت کالا از طریق ایران، دسترسی ایران به آب‌های آزاد و گستره‌های آبی در مرزهای جنوبی و شمالی، فراگیر بودن و دسترسی عمومی به امکانات حمل و نقل جاده‌ای، قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال به جنوب، قرار گرفتن ایران در مرکزیت جغرافیایی کشورهای عضو سازمان اقتصادی اکو اشاره کرد.

انتهای پیامف /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.