بیمارستان صحرایی خاتم الانبیاء (ص) با همکاری دستگاه های اداری ، اجرایی ، سپاه ناحیه سرخس و دستگاه های خدمات رسان آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرماندار سرخس در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: با آغاز به کار بیمارستان صحرایی خاتم الانبیاء(ص) روستائیان محروم شهر مرزی سرخس از خدمات تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان بهره مند می شوند.

حسین سنجرانی حضور پزشکان و متخصصان بخش های مختلف پزشکی را در مناطق محروم گرفته از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: با پیگیری های سپاه ناحیه سرخس و همکاری دستگاه های دولتی شهرستان امروزشاهد افتتاح و آغاز بکار این بیمارستان صحرایی هستیم.

وی گفت: با توجه به وضعیت جوی آب و هوا می طلبد تدابیری اندیشیده شود تا جامعه هدف مشخص و محروم از روستاهای محروم شهرستان شناسایی و جهت درمان به این بیمارستان مراجعه نمایند.

فرماندار سرخس با تاکید بر اینکه بسیج با پشتوانه مردمی همواره در نظام اسلامی ایران با هدف توسعه و عمران در مناطق در حال خدمت است افزود:بیمارستان صحرایی خاتم الانبیاء (ص) با همکاری سایر دستگاه های دولتی شهرستان در این خطه مرزی حضور پیدا کرده است و خرسندیم در آستانه هفته وحدت شاهد وحدت و همدلی بین ملت و دولت هستیم.

گفتنی است این بیمارستان بمدت ۶ روز خدمات تخصصی پوست، قلب، زنان، اطفال، داخلی، حلق و گوش و بینی، سونوگرافی و سایر تخصص‌های مرتبط و همچنین دندانپزشکی به روستائیان محروم این خطه مرزی را به صورت رایگان ارائه می کند.

انتهای پیام//م.ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.