مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از برگزاری مناقصه و تعیین مشاور مطالعات مرحله اول و دوم طراحي ناحيه صنعتي داورزن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم افزود: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید در زمینه توسعه صنعتی و نگاه ویژه به مناطق محروم اجرای مطالعات آماده سازی و امور عمرانی این طرح درحال انجام است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: تأمین زیرساخت هاو بهسازی این ناحیه بخشی از نیازهای صنعتگران است و این ناحیه بستر مناسبی برای سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی خراسان رضوی را فراهم می کند.  
او بیان کرد: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر300 میلیون ریال و در مدت 5 ماه به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی اظهار داشت: طی بازديدی که ازمحل صورت گرفت مطالعه و بررسي از وضعيت زمين از قبيل شيب، مسيل هاي موجود، عوامل فيزيكي و هر نوع عاملي كه در انجام ساخت و ساز موثر است، انجام شد.

مهدی زاده مقدم با تاکید بر کیفیت و کمیت در اجرای پروژه های فنی  و سرعت در انجام کارها خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، یکی از دغدغه های اصلی شرکت شهرک های صنعتی این استان است.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.