مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران تا 5 دی ماه 1395 تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دبیر اجرایی جشنواره سراسری عکس سال ارسباران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به علت استقبال خوب و درخواست‌های عکاسان علاقمند به شرکت در این جشنواره و لحاظ نمودن تقارن اتمام مهلت سایر جشنواره‌ها با جشنواره ارسباران، مهلت ارسال آثار به مدت ۱۵ روز تا مورخه 5 دی ماه 95 تمدید شد.

محمدرضا بهمرام  افزود: این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و از همه عکاسان کشور دعوت می‌شود تا در مهلت اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی گفت: این جشنواره برای اولین بار و در سطح ملی در شهرستان اهر برگزار می‌شود و فقط آثاری مورد پذیرش قرار می‌گیرد که در محدوده جغرافیای ارسباران شامل"شهرستان‌های اهر، هریس، کلیبر، ورزقان،خدآفرین و هوراند" به ثبت رسیده باشند.

این گزارش حاکیست، اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران در سه محور اصلی، مستند اجتماعی، معماری و طبیعت و بخش ویژه بوده که همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان اهر به‌ صورت ملی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است: تمام علاقه مندان و هنرمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به آدرس پست الکترونیکی جشنواره aharphoto139@gmail.com  نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار