ضرغام پور گفت: تور ایرانی فزصت خوبی را در اختیار پینگ پنگ بازان گذاشته است تا همه بازیکنان کشور در یک سطح برابر به میدان بروند.

تور ایرانی فرصت خوبی برای پینگ پنگ بازان استداریوش ضرغام پور رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز کشور و مسئول برگزاری مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص مسابقات تور ایرانی گفت: در ابتدا باید بگویم پیش از این ما در چهار لیگ بازیکنانی را در اختیار داشتیم که با یکدیگر به رقابت می پرداختند و بعضا هیچ کدام از آن ها فرصت بازی با بازیکنان سطح بالاتر را پیدا نمی کردند و یا این که در بالاترین سطح یعنی در دسته برتر با یکدیگر به رقابت می پرداختند درست همانند رقابت   نیما و نوشاد.

وی ادامه داد: اما مسابقات تور ایرانی با تمام مسابقات متفاوت است زیرا بازیکنان همه استان ها و همه دسته ها می توانند در یک سطح به میدان بروند و با بهترین های ایران روبه رو شوند و به این ترتیب بازی بهترین ها را از نزدیک نظاره گر باشند.

وی در مورد امکانات اصفهان که میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت عنوان کرد: خوشبختانه امکانات اصفهان بسیار خوب و از سطح بالایی برخودار بود و برای تمام بازیکنان شرایط خوبی مهیا شده بود.

مسئول برگزاری مسابقات تور ایرانی اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات برای بانوان هم گفت: این برنامه تنها برای آقایان نیست و مسابقات تور ایرانی هم برای بانوان با همین شرایط در نظر گرفته شده است که در حداقل زمان این امر صورت می گیرد.

ضرغام پور در مورد جوایز این مسابقات نیز گفت: جوایز این مسابقات توسط فدراسیون و حامیان مالی خصوصی فراهم شده بود و خداروشکر هدایای ارزشمندی در نظر گرفته شده بود.

رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز در پایان در خصوص مسابقات لیگ برتر هم گفت: به طور حتم همه مسابقات لیگ برتر برگزار می شود و  به امید خدا هفته آینده جلسه هماهنگی نیز در این خصوص برگزار می شود و باید بگویم لیگ امسال با 5 یا 6 تیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار