رقابت های آزاد بین المللی فنلاند از روز پنجشنبه در هلسینکی پایتخت این کشور آغاز شده است.

غلبه بر سید یک مسابقات/ سومین پیروزی ندا شهسواری اینبار در مقابل یک چینی مقیم نروژبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، مسابقات آزاد بین المللی فنلاند از روز پنجشنبه در هلسینکی آغاز شده است که صبح امروز در ادامه رقابت های انفرادی ، ندا شهسواری ملی پوش المپیکی کشورمان با رنکینگ 275 موفق شد 4 بر 2 مقابل "وینتینگ ما" بازیکن چینی الاصل نروژ  دارای رنکینگ 134 و سید یک مسابقات غلبه و به جمع 16 بازیکن برتر مسابقات راه یابد . شهسواری پیش از این نیز موفق شده بود با حساب 4 بر 2 مقابل وان بوهیمن از هلند چیره شود و در بازی دوم نیز 4 بر 3 ابرامیان از روسیه را شکست داده بود . شهسواری در ادامه با برنده بازی ورزشکاران بلاروس و ژاپن مسابقه می دهد.
 
مریم صامت دیگر ملی پوش کشورمان در این مسابقات ابتدا با حساب 4 بر 1 مقابل هایوگن از نروژ به پیروزی دست یافت و در دومین دیدار 4 بر صفر برابر کازانتسوا از روسیه مغلوب شد به جدول بازنده ها رفت.
 
مریم جمالی فر نماینده جوان کشورمان نیز در اولین مسابقه با نتیجه 4 بر صفر شوهان من از هلند مغلوب شد.
 
در رقابت های تیمی این مسابقات نیز ملی پوشان کشورمان ابتدا 3 بر 1 مقابل نروژ به برتری دست یافتند و در بازی دوم با همین نتیجه مغلوب بلژیک شدند و دور مسابقات تیمی کنار رفتند . در رقابت های تیمی هر دو تیم ژاپن به فینال راه یافتند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار