رئیس شورای شهر هندیجان از بهسازی جاده دانشگاه پیام نور در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،یوسف شکاری ،رئیس شورای شهرهندیجان گفت: جاده دانشگاه پیام نور خارج از محدوده شهری هندیجان است و خدمات‌دهی به این مسیر از وظایف اداره راه و شهرسازی است و آن‌ها باید سال‌های قبل این جاده را آسفالت می‌کردند.

وی افزود: اما به سبب اهمیت خدمت به مردم به‌ویژه دانشجویان، اساتید و بخش فرهنگی شهر بنده و شهردار از این جاده بازدید کردیم و تصمیم گرفتیم که از اعتبارات داخلی شهرداری هندیجان این مسیر را بهسازی کنیم.

رئیس شورای شهر هندیجان بیان کرد: متأسفانه اعتبارات شهرداری هندیجان بسیار ناچیز و کفاف حقوق کارگران را نمی‌دهد اما به هر شکل ما تا سقف سفت‌کاری این جاده را آماده تردد دانشجویان و اساتید کرده‌ایم تا از حالت گل‌آلود و باتلاقی خارج شود.

وی گفت: کارگران عمران شهرداری هندیجان همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین این جاده را در مرحله اول با گریدر صاف، در مرحله دوم شن‌ریزی کرده و در پایین با غلتک سفت‌کاری کردند تا از حالت خاکی خارج شود و بارندگی در آن تأثیر نگذارد.

شکاری عنوان کرد: این مسیر به طول 500 متر با ماشین‌آلات شهرداری مسطح شد، شهرداری جهت رفاه حال دانشجویان به عرض 6 متر جاده را بیس‌ریزی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.