همزمان با برگزاری همایش آثار برگزیده ی جشنواره های تئاتر استان های کشور در تهران ، مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی کشور در گذر تئاتر لرستان حضور یافت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ همایش آثار برگزیده ی جشنواره های تئاتر استان های کشور در حالی از ١٤ تا ٢٤ آذر ماه در خانه ی هنرمندان تهران برگزار می شود که دو نمایش  روشان به کارگردانی علی پور احمدیان از خرم آباد و گمگشتگان سعادت به کارگردانی یوسف لطفی زاده از دورود به عنوان برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره ی تئاتر استان لرستان در این همایش حضور داشتند .

در این همایش ، فیلم آثار برگزیده ی تئاتر استانهای کشور که جهت حضور در جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر به دبیرخانه ی جشنواره معرفی شده اند با حضور اعضای گروه ها و هیات داوران به نمایش در می آید.

یکی از بخش های جنبی این همایش ایجاد گذر تئاتر استان های کشور است که گذر تئاتر استان لرستان پنجشنبه هجدهم آذر ماه برگزار شد و تصاویر ، پوستر ها ، بولتن ها و مستندات انجمن هنرهای نمایشی استان در معرض دید حاضران قرار گرفت .

مهدی شفیعی ، مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی کشور ، یکی از میهمانان گذر تئاتر استان لرستان در این روز بود که به همراه تنی چند از پیشکسوتان و مسئولین تئاتر کشور با حضور در این گذر به گفتگو با هنرمندان پرداخت .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.