همزمان با هفته دفاع مقدس نمایش «روشان» در تالار ماه حوزه هنری لرستان به روی صحنه رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ نمایش «روشان» از تولیدات حوزه هنری لرستان، اثری است که ضمن روایت روزهای دلهره آور آغازین جنگ امتداد این رویداد را در دوران پس از جنگ جستجو می کند.

پور احمدیان نویسنده و کارگردان نمایش روشان در حاشیه اجرای عمومی آن گفت: تئاتر هنری است که عناصر ذاتی آن همچون حرکت، نور و بیان با هیجان و جنبشی که در مفهوم هنر جنگ نهفته است قرابت دارد و می تواند هنری مناسب برای بیان مفاهیم عمیق دفاع مقدس باشد، «روشان» روایت رویدادی است که در بیرون اتفاق افتاده و پایان یافته است ولی در درون شخصیت اصلی داستان همچنان در حال روی دادن است.

امیدی پور رئیس حوزه هنری لرستان نیز با اشاره به نمایش این اثر در تالار ماه حوزه هنری استان گفت: روشان یکی از ۵ اثر نمایشی است که امسال در حال تولید در واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری لرستان است.

وی گفت: این اثر در سال ۹۵ توانسته است رتبه نخست جشنواره سراسری تیرنگ را به خود اختصاص دهد و امیدواریم سایر آثار نمایشی تولید شده نیز بتوانند نمایندگان شایسته ای برای تئاتر لرستان در جشنواره ها باشند.

مدیر کل حوزه هنری لرستان افزود: اثر «روشان» پس از اجرای عمومی در هفته دفاع مقدس خود را برای شرکت در جشنواره های استانی و منطقه ای آماده می کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.