افتخاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حزب موتلفه در زمان مقتضی کاندیدای خود را معرفی می‌کند/ اصولگرایان هنوز به گزینه‌های نهایی خود نرسیدند

سعضو حزب موتلفه گفت: حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری سال آتی چندین نفر را مدنظر دارد که در زمان مقتضی آنان را معرفی می‌کند.

لاله افتخاری، عضو حزب موتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر اینکه اصولگرایان برای انتخابات 96 کاندیدا خواهند داشت، گفت: هنوز نامزد یا نامزدهای نهایی اصولگرایان برای انتخابات آتی مشخص نشده است.

عضو حزب موتلفه با بیان اینکه در حال حاضر تبلیغات برای انتخابات 96 آزاد نیست و بر این اساس اصولگرایان نامی از کاندیدای خود نمی‌برند، ادامه داد: هنوز اصولگرایان به گزینه‌های نهایی خود برای انتخابات 96 نرسیدند و تنها بر اساس احتمالات از برخی افراد به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری 96 یاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان در وهله اول و پیش از رسیدن به گزینه‌ای خاص برای انتخابات ریاست جمهوری اولویت‌های اصلی کشور را مدنظر قرار می‌دهند، اظهار داشت: اصولگرایان گزینه‌های خود را بر اساس توانایی آنان در حل مشکلات کشور انتخاب می‌کنند و با چنین نگاهی در عرصه انتخابات ورود پیدا می‌کنند.

افتخاری در رابطه با خبرهایی مبنی بر اینکه حزب موتلفه به کاندیدای نهایی خود برای انتخابات 96 رسیده است، بیان داشت: حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری سال آتی چندین نفر را مدنظر دارد که در زمان مقتضی آنان را معرفی می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار