در نشست اعضای شورای مرکزی جام؛

باهنر: با تجميع نيروها می‌توان به وحدت بيشتری در انتخابات 96 دست يافت

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: با تجميع نيروها مي توان به وحدت بيشتري در اين انتخابات در سراسر كشور دست يافت.

باهنر: با تجميع نيروها می‌توان به وحدت بيشتری درانتخابات 96 دست يافتبه گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست مشترک دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین امروز پنجشنبه 18 آذرماه از ساعت 8:30 صبح با موضوع انتخابات های آتی رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي در دفتر مرکزی اين تشكل برگزار گرديد. 

در اين جلسه محمدرضا باهنر دبيركل جامعه اسلامي مهندسين و رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري به تحليل آرايش سياسي انتخابات سال ٩٦ پرداخت و بر لزوم وحدت جريان هاي مختلف اصولگرايي تاكيد كرد.

وي همچنين به اهميت انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا پرداخت و اشاره كرد كه با تجميع نيروها مي توان به وحدت بيشتري در اين انتخابات در سراسر كشور دست يافت.

باهنر افزود: نگاهها در انتخابات شوراها بايد بر توانمندي هاي افراد باشد و حتي المقدور از نگاههاي صرف سياسي در اين حوزه پرهيز نمود. 

در ادامه اين جلسه دبيران استاني جامعه اسلامي مهندسين به ارائه گزارشي از آرايش سياسي نيروها در استان هاي متبوع و همچنين روند برنامه ها و فعاليت هاي حوزه خود در استانها پرداختند. 

عليرضا شيخ عطار سفير سابق ايران در آلمان و عضو شوراي مركزي اين تشكل در اين نشست به تحليل انتخابات اخير رياست جمهوري امريكا پرداخت. شيخ عطار همچنين به اوضاع فعلي منطقه اشاره كرد و افزود:  پيروزي هاي بزرگ بدست آمده در سوريه و عراق در نبرد عليه تروريست هاي تكفيري داعش و حاميانشان نشان از تفوق سياست هاي جمهوري اسلامي ايران در حمايت از محور مقاومت در جهان دارد. 

در پايان اين نشست يكروزه جمعبندي صحبتها و تدوين راهبردهاي انتخابات آتي در استانها توسط دبيركل جامعه اسلامي مهندسين صورت پذيرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار