تیم جوانان شهروند ساری صدرنشین لیگ دسته اول فوتسال مازندران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،در چارچوب پنجمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتسال مازندران تیم فوتسال جوانان شهروند ساری در سالن نصیری مقدم میهمان تیم شهدای قادیکلا ساری بود و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ برابر حریف خود صاحب برتری شد.

گل های جوانان شهروند ساری در این بازی را ابوالفضل افضلی (۲ بار) و عرفان ایجی حسین زاده به ثمر رساندند.

تیم فوتسال جوانان شهروند ساری با کسب این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و در پایان هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال مازندران به صدر جدول رده بندی گروه شرق این پیکارها صعود کرد.

جوانان شهروند در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول فوتسال مازندران برابر شهروند زیراب با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسیدند و در هفته دوم نیز در زمین شهدای لمراسک گلوگاه به تساوی یک بر یک رضایت دادند. آنها همچنین پس از استراحت در هفته سوم رقابت ها، در هفته چهارم با نتیجه ۳ بر ۲ بر شهدای سرخکلا زیراب چیره شدند.

سید جواد حسینی، امیرفرهاد اندراجمی، عرفان ایجی حسین زاده، امیرحسین قربانزاده، دانیال باجان، سیدرضا موسوی، ابوالفضل افضلی، امیرحسین اسماعیلی، امین جمالی، علی اصغر علیزاده، مجتبی محمودیان، رضا قنبری، مسلم اسماعیلی درجانی، محمد نصیری، علیرضا یعقوبی، سامان عباسیان و حسن عرب خزائلی بازیکنان تیم جوانان شهروند ساری را تشکیل می دهند.

رامین طالبی هدایت این تیم را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار