همایش آشنایی با ظرفیت های شهرک صنفی برنج شمال کشور فردا در آمل برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ابراهیم یعقوبی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران گفت:به منظور تبادل آرا و تجربیات فعالان صنعت برنج استان همایشی در هفته آتی با حضور واحد های صنفی و صنعتی و تشکلهای مرتبط با تولید و عرضه برنج و صنایع وابسته در شهرستان آمل برگزار می شود .

وی افزود: نخستین مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادراتی برنج کشور با هدف تمرکز سیاست گذاری برنج ، تحقیق و توسعه ، برند سازی و بورس برنج در شهرستان آمل حال ساخت است .

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران گفت : این مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادراتی با پیشرفت 80 درصد و با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با مشارکت تجار بازرگانان و صنعت گران برنج شهرستان آمل و سایر شهرستانهای استان در حال احداث است.

ابراهیم یعقوبی افزود:شرکت مجری با هماهنگی این سازمان و بمنظور تبادل نظر و همفکری تمامی فعالان عرصه برنج استان اقدام به برگزاری همایش کرد تا ضمن معرفی ظرفیت های ایجاد شده از مشارکت تمامی فعالان در این عرصه استفاده کند .

این همایش ساعت 8:30 روز 28 آذرماه امسال درشهرستان آمل ،کمربندی شرقی ، 100 متر بعد از پل هوایی جاده قدیم آمل -بابل ، مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.