سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم به مرور زمان نتایج بهتری کسب می کند و از هواداران انتظار صبر و حوصله داریم.

مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: بازیکنان ما در همه بازیها موقعیت گلزنی زیادی ایجاد می کنند اما به علت بی دقتی و بدشانسی نمی توانند موقعیتها را گل کنند. به هر حال تیم سپاهان بعد از چند بازی توانست علاوه بر بازی خوب نتیجه لازم را نیز کسب کند. 

وی درباره فراز و نشیب تیم سپاهان در لیگ برتر فوتبال گفت:ترکیب تیم نسبت به فصل گذشته 98 درصد تغییر کرده است. براین اساس زمان می برد تا همه بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. تیمهایی همچون پرسپولیس و ذوب آهن زمان زیادی طول کشیده تا بازیکنان این دو تیم هماهنگ شوند، اگر هواداران سپاهان صبور باشند در آن صورت تیم هم نتیجه لازم را کسب می کند. 

سرپرست سپاهان درباره ناراحتی ویسی بابت رفتار برخی از عوامل تیم بیان کرد: برخی از افراد که در سالهای گذشته سمتی در باشگاه داشتند با رفتار غیر حرفه ای خود باعث ناراحتی ویسی شدند که با برد تیم دیگر حواشی ایجاد نکردند. 

اخوان درباره پیش بینی اش از جایگاه سپاهان در لیگ شانزدهم تصریح کرد: به نظرم تیم ما توانایی این دارد که در بین تیمهای بالای جدول قرار بگیرد. به هر حال قهرمانی دور از دسترس نیست و لیگ برتر همواره درگیر اتفاقات مختلفی است و اکنون جایگاه ما در پایان فصل مشخص نیست. 

وی درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت: این ورزشگاه برای برگزاری بازیها مشکلی ندارد و فقط از لحاظ امنیتی دچار مشکل است که مسئولان این ورزشگاه تلاش می کنند که مشکلات را هر چه سریعتر برطرف کنند. 

سرپرست سپاهان درباره وضعیت بازی خداحافظی محرم نوید کیا گفت: مدیریت تیم تلاش خود را به کار می گیرد تا رضایت یکی از تیمهای خارجی برای برگزاری بازی دوستانه را جلب کند تا نویدکیا در آن بازی خداحافظی کند. 

وی درباره وضعیت شجاع خلیل زاده تصریح کرد: این بازیکن دچار پارگی چشم شده بود که با همان وضعیت هم به بازی اش ادامه داد. طبق اعلام پزشک تیم این بازیکن مشکلی برای تمرین کردن ندارد. 

سرپرست سپاهان در پایان درباره وضعیت هادی عقیلی خاطر نشان کرد: این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است و کمیته حقوقی باشگاه پیگیر پرونده این بازیکن است تا مشکلی برای تیم ایجاد نشود. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار