مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرمان گفت: در راستای کاهش مصرف آب شرب برای آبیاری، پروژه توسعه و گسترش شبکه آب خام اجرا می شود.

اجرای پروژه توسعه و گسترش شبکه آب خامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ایمان سیف الهی مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرمان گفت: در راستای کاهش مصرف آب شرب برای آبیاری و حذف آبیاری تانکری پروژه توسعه و گسترش شبکه آب خام اجرا می شود.
 
 سیف الهی با اشاره به ۱۰ هزار متر لوله گذاری در این پروژه افزود: حد فاصل چهارراه خواجو تا کمربند شمالی و همچینین از میدان کوثر تا چهارراه خیرین لوله گذاری شده است.
 
 وی هدف از اجرای این پروژه را انتقال آب های سطحی داخل پروژه آزادی جهت پیشبرد عملیات عمرانی عنوان و تاکید کرد: با اجرای این پروژه آب شرب از مسیرهای بلوار ۲۴ آذر بلوار آزادگان، میدان کوثر، بلوار و پل کوثر، پارک طباطبایی، مرتضوی، خبرنگار و پذیرفته حذف می شود.
 
 سیف الهی همچنین از حذف آب شرب از فضای سبز بلوار شیراز، نصر و ابتدای بلوار آزادگان خبر داد.
 
 وی خاطرنشان کرد: مثلثی های ابتدای هزار و یکشب، حمزه و والفجر و درخت کاری های انتهای والفجر و همچنین اب مورد نیاز پارک رادیو از این طریق تامین می شود.
 
وی تصریح کرد: در این طرح همچنین آبیاری تانکری مسیرهای استقلال، شهید بهشتی، بهمنیار،۲۴ آذر و بلوار آزادگان، نصر، شیراز و حمزه و قسمت هایی از آبنوس، الفجر، علی ضیا، بوستان و ساقی کوثر حافظیه شهرک طباطبایی حذف شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.