حمیمیم: حدود 18 هزار غیرنظامی، شرق حلب را در یک روز ترک کردند

مرکز روسی حمیمیم اعلام کرد در 24 ساعت گذشته، حدود 18 هزار غیرنظامی از مناطق تحت محاصره تروریست‌ها در شرق شهر حلب سوریه خارج شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روسیا الیوم، مرکز روسی نظارت بر آتش بس در سوریه اعلام کرد: حدود 18 هزار نفر از غیرنظامیانی که در محله های تحت سیطره تروریست ها بودند در 24 ساعت گذشته از این مناطق خارج شدند.

مرکز حمیمیم در بیانیه ای اعلام کرد: ارسال کمک های انسان دوستانه مرکز روسی نظارت بر آتش بس در سوریه به مردم مناطق آزاد شده از چنگ تروریست ها در این کشور ادامه دارد و با کمک و هماهنگی این مرکز در 24 ساعت گذشته، 17971 نفر از افرادی که در محله های تحت سیطره تروریست ها در شرق حلب باقی مانده بودند توانستند از این مناطق خارج شدند. 

به گزارش این مرکز 7542 کودک در میان این افراد حضور داشته اند.

مرکز روسی حمیمیم همچنین گزارش داد: در 24 ساعت گذشته 28 نفر از عناصر مسلح شرق حلب با تحویل دادن سلاح های خود تسلیم شده و از عفو عمومی ریاست جمهوری سوریه برخوردار شدند.

 این مرکز افزود: نظامیان روسیه از مرکز بین المللی خنثی سازی مین، همچنان به عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده از چنگ تروریست ها ادامه می دهند و در 24 ساعت گذشته حدود 8 کیلومتر از شرق حلب را پاکسازی کردند و  بمب‌های کارگذاشته شده در حدود 24  ساختمان  را خنثی کردند.



انتهای یام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار