دشمن به بهانه های مختلف سعی در تخریب انقلاب دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام در اولین یادواره علمدار صبر و بصیرت سردار شهید سعید ترقی با بیان این مطلب وی را انسان وارسته و بزرگواری دانست که علی رغم تحمل سال ها رنج و سختی جانبازی توانست منشا خیر و برکات بسیاری در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی شهرستان نیشابور باشد.
دکتر حشمت ا… قنبری بیان داشت: میراثی که شهید ترقی در نیشابور از خود به جای گذاشته، مقلد خیر، برکت، علم و آگاهی و فهم و بصیرت است.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه امروز در دنیای آشفته ای قرار داریم که دشمنان به دنبال حذف ما هستند، گفت: بالاترین کینه و دشمنی آنان با نظام اسلامی است که با خون شهدا رشد پیدا کرده است.
او ادامه داد: کشورهای اروپایی و غربی قابل اعتماد نیستند، افراد مذاکره کننده نماینده ملت ایران بودند اما باید مسئولیت کار خویش را بپذیرند.
قنبری افزود: با وجود هزینه سنگینی که برای مذاکرات دادیم اشکالی ندارد، امادر مقابله حیله دشمن خام نشوید، دشمن با حیله های فراوان به دنبال صدمه زدن به انقلاب اسلامی است.
او افزود:دشمنان امروز مسأله هسته ای را بهانه کرده و فردا مسأله دیگری را بهانه خواهند کرد، مشکل اساسی آن ها انقلاب اسلامی است و می خواهند آن را به زمین بزنند.
استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام تاکید کرد: آن چه در آمریکا انجام شد یک رفتار شیطنت آمیز و بر خلاف مقررات بین المللی بود.
قنبری افزود: مردم امروز مردم عصر سیدالشهداء نیستند، این مردم تا پای جان در راه حراست از انقلاب ایستاده اند.
انتهای پیام// ا ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.