در هفته وحدت ۵۰ برنامه محوری با مشارکت شیعه و اهل سنت تربت جام برگزار می شود

برگزاری هفته وحدت با مشارکت شیعه و اهل سنت در تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرماندار تربت جام در جلسه هماهنگی جشن های هفته وحدت که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان این مطلب گفت: غنا بخشیدن و کیفی سازی برنامه ها و جشن های هفته وحدت متناسب با شأن پیامبر(ص) انجام شود تا باعث نشاط آفرینی در جامعه باشد.

علی رستمی عنوان کرد: دست اندرکاران برنامه های هفته وحدت رعایت همه ملاحظات انتظامی را داشته باشند و برای جوانان باید برنامه ها نشاط آفرین داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت اجتماعی به درستی استفاده کنیم.

او تصریح کرد: متولیان جشن های وحدت از هنرمندان بومی بهره مند شوند و آموزش و پرورش نسبت به شرکت فرهنگیان و دانش آموزان متوسطه در جشن های محوری برنامه ریزی کند تا دانش آموزان و فرهنگیان بتواند از فضای معنوی جشن ها بهرمند شوند.

فرماندار تربت جام تأکید کرد:با توجه به تقریبی بودن شهرستان و بالاترین جمعیت تلفیقی شیعه و اهل سنت در خراسان رضوی این امر مهم در رسانه ها خوب معرفی نشده است که باید سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه انجام شود.

رستمی بیان داشت: همزمان با هفته وحدت برپایی ایستگاه های پذیرایی بدون مجوز امکان پذیر نیست و سازمان تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی نسبت به دادن مجوز اقدام نمایند و نظارت کاملی بر اجرا داشته باشند تا مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام// س ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.