همزمان با رژه ماشین آلات راهداری و امداد جاده ای استان خراسان رضوی، طرح نگهداری راه زمستانی استان نیز کلید خورد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان خراسان رضوی در مراسم شروع این طرح از آمادگی کامل این اداره جهت ارائه خدمت به مسافران خبر داد و گفت: گرچه در بخش ناوگان به جهت فرسودگی تجهیزات اندکی ضعف وجود دارد، اما تعهد، دلسوزی و اعتقاد به کار نیرو های راهداری این ضعف را جبران خواهد کرد.
نصری افزود: بسیاری از تجهیزات و زیر ساخت های استان نوسازی شده است و این نوسازی ها در سال 96 به مراتب بیشتر خواهد بود.
وی گفت: در طرح زمستانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی علاوه بر اعتبارات تخصیص یافته کشوری، بودجه مضاعف هشت میلیارد تومانی اختصاص داده شده که امیدواریم با مساعدت مسئولان این رقم افزایش یابد تا بودجه مورد نیاز به طور کامل محقق شود و برنامه ها به شکلی مطلوب و شایسته  اجرا شود.
در ادامه این مراسم علیرضا خجسته معاونت اداره کل راه و حمل و نقل جاده ای استان نیز گفت: در طول بیست هزار و 548 کیلومتر راه استان خراسان رضوی ، 76 نقطه برای اکیپ های برفروبی در نظر گرفته شده که جمعا104 اکیپ در این نقاط ارائه خدمت می کنند.
وی با بیان اینکه برای خدمت به زائران امام هشتم تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم گفت: پایان طرح زمستانی راه ها پانزدهم فروردین 96 خواهد بود.
انتهای پیام//ح.م

برچسب ها: خراسا ، مشهد ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.