رئیس بهره برداری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از پایداری تولید گازطبیعی در سرمای اخیر درشمال شرق کشور خبرداد.

یحی فیضی در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افزود: با توجه به برودت هوا و ناپایداری جوی در بخش های شمال شرق کشور، کارکنان این پالایشگاه با تلاش شبانه روزی خود، گام های موثری را در خدمت رسانی به هم وطنان عزیز برداشتند.

وی گفت: در سرمای اخیر، پنج واحد تصفیه گاز پالایشگاه روزانه 48 میلیون متر مکعب گاز طبیعی را فرآورش و به خطوط انتقال، ارسال نموده است.

رئیس بهره برداری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد افزود: همچنین در طی روزهای اخیر، برداشت مناسبی از گاز ذخیره سازی شده در مخزن شوریجه D انجام گرفت.

فیضی تصریح کرد: در سال گذشته حداکثر برداشت از تاسیسات ذخیره سازی شوریجه حدود 11 میلیون و 600 هزار متر مکعب در روز بوده است که در سرمای اخیر این مقدار به دوازده و نیم میلیون متر مکعب در روز افزایش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در راستای استراتژی های خود، برنامه مدونی برای تعمیرات اساسی و نگهداشت تاسیسات و همچنین پیش بینی قطعات یدکی و مواد شیمیایی برای حفظ تولید پایدار در زمستان را دارد.

رئیس بهره برداری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد افزود: همچنین با توجه به پیش بینی های هواشناسی و ورود جبهه هوای سرد به کشور در هفته آینده، تمامی تمهیدات لازم در این خصوص در نظرگرفته شده است.

فیضی گفت: این شرکت آمادگی کامل تامین گاز مصرفی صنایع و خانگی را در شمال شرق کشور دارد.

وی خواستار مدیریت مصرف بهینه گاز طبیعی توسط هم وطنان به خصوص در بخش خانگی شد.

انتهای پیام//م.ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.