معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه بر لزوم تفکر علمی و بهره‌گیری دانشجویان از اندوخته‌های دوران تحصیل تأکید کرد.

تفکر علمی و بهره‌گیری دانشجویان از اندوخته‌های دوران تحصیلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ابراهیم جلیلی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سه عنوان درس خواندن، تهذیب و ورزش را برای دانشجویان برشمردند گفت: اندوخته‌های دوران دانشجویی در مقاطع شغلی آینده بسیار کمک‌کننده است.

وی تلاش برای رشد اخلاقی، عضویت در تشکلها و کانونهای فرهنگی را ضروری دانست و افزود: دانشجویان با تشکیل تیمهای ورزشی می‌توانند در مسابقه‌های مختلف شرکت کنند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه با اشاره به حضور دانشجویان در مسابقات ورزشی در کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که دانشجویان دانشگاه بیش از پیش به موضوع ورزش توجه کنند.

جلیلی با گرامیداشت هفته پژوهش گفت: دانشجویان با برخورداری تفکر علمی می‌توانند آثار بدیع و ماندگاری از خود به جا بگذارند.

وی با ابلاغ تبریک روز دانشجوی رئیس دانشگاه و اعضای هیات رییسه ابراز امیدواری که در سالهای آینده شاهد موفقیتهای هر چه بیشتر دانشکده علوم پزشکی اسدآباد باشیم.

در ادامه یکی از دانشجویان رشته پرستاری دکلمه‌ای در مورد روز دانشجو قرائت کرد.

تجلیل از دانشجویان ممتاز و برگزاری مراسم جشن تولد شش سالگی و قرائت سوگندنامه توسط دانشجویان از دیگر بخشهای این برنامه بود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار