اردبیل؛

تبدیل شهرستان گرمی به پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و صنایع غذایی

فرماندار شهرستان گرمی گفت: شهرستان گرمی به پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و صنایع غذایی تبدیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم امامی در بازدید از مجتمع گلخانه ای آنقوتلار گرمی که پس از مدت ها تعطیلی در ماههای اخیر به مدار تولید بازگشته است افزود: این مجتمع دوران گذار را طی می کند و هنوز با ظرفیت کامل مراحل تولید خود را آغاز نکرده و بازسازی قسمت های آسیب دیده نیز در دست اقدام سرمایه گذار جدید است.

وی گفت: تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان باید زمینه های لازم برای تقویت انگیزه سرمایه‌گذاران را فراهم کنند.

فرماندار گرمی افزود: دولت تدبیر و امید برای حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری آمادگی کامل دارد و برای تامین زیر ساخت های لازم اعتبارات دولتی تخصیص می یابد تا سرمایه گذاران بدون دغدغه بتوانند مسیر تولید را با سرعت و با آرامش خاطر عملیاتی سازند.

امامی گفت: باید تلاش کنیم تا مجموعه گلخانه ای انگوتلار به پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و صنایع غذایی تبدیل شود و در صورت تحقق این هدف مهم، گرمی به بارانداز مهم محصولات کشاورزی جهت ارسال به بازارهای هدف در قفقاز، آسیای میانه و روسیه تبدیل خواهد شد و هم اشتغال و تولید در شمال استان رونق دوچندانی خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تولید در بخش کشاورزی باید فنی و برمبنای علوم جدید صورت پذیرد تا توجیه اقتصادی داشته باشد، ادامه داد: فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های کشاورزی باید برای مشارکت در تولید مجتمع گلخانه ای آنقوتلار و سایر مجتمع های کشاورزی و تولیدی به طور عملیاتی ورود نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار