مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: برگزاری جشنواره در همدان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

برگزاری جشنواره در همدان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی در نشست رسانه‌ای جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه نام جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با استان همدان گره خورده است، افزود: برگزاری جشنواره در این استان می تواند در توسعه و بالندگی تئاتر کشور موثر باشد.

وی با اشاره به پیشینه برگزاری جشنواره در همدان یادآور شد: در چند دوره اخیر شاهد ارتقای کمی و کیفی جشنواره بوده ایم و امسال شاهد برگزاری جشنواره در ١٠ بخش هستیم.

عبادی با ابراز خرسندی از استقبال تماشاگران از آثار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اضافه کرد: سال گذشته این دغدغه را داشتیم که چگونه پاسخگوی این استقبال باشیم. ضمن اینکه در راستای عدالت فرهنگی دولت تدبیر و امید، تلاش ما بر این است که جشنواره در سراسر استان همدان برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره در همدان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است و نمی توانیم آن را برگزار نکنیم. در همین راستا تفاهم نامه ای با معاونت هنری داریم که جشنواره به مدت ٥ سال دیگر همچنان در همدان برگزار شود و می کوشیم به توسعه زیرساخت‌ها هم توجه کنیم. البته برگزاری جشنواره باعث رشد زیرساخت‌های فرهنگی شده اما هنوز ایده آل نیست و امیدواریم با برخورداری از حمایتهای مالی، شاهد گسترش سالن های تئاتر در دیگر شهرهای استان مان باشیم.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار