سخنگوی شورای شهر قم با اشاره به ساماندهی دست‌فروشان اطراف حرم گفت:برخورد ناشایست با دست فروشان تبعات اجتماعی به دنبال دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ ذاکریان،سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: برخورد قهری و سلبی با دست‌فروشان تبعات اجتماعی زیادی به همراه دارد.

وی با اشاره به ساماندهی دست‌فروشان اطراف حرم افزود: آرام‌سازی اطراف حرم و خیابان‌های منتهی به آن از مهم‌ترین مطالبات مردم و شورای شهر بوده است تا مسیر مناسبی برای تردد زائران و مجاوران به حرم باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: در برهه‌ای تعداد دست‌فروش‌ برای تردد مردم ایجاد مشکل کرده بودند که در تعاملات به‌عمل آمده بین شهرداری، فرمانداری و فضایی در پارکینگ شرقی برای آن‌ها در نظر گفته شد.

وی با اشاره به اینکه تا حدودی دست‌فروشان اطراف حرم ساماندهی شده‌اند تصریح کرد: هر چه تعداد کارخانه‌ها بیشتر تعطیل می‌شود طبیعی است که افراد برای تأمین درآمد به دست‌فروشی و مشاغل کاذب رو می‌آورند و برخورد قهری و سلبی با آن‌ها تبعات اجتماعی زیادی به همراه دارد.

ذاکریان با بیان اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته پس از اجرای طرح ساماندهی، دست‌فروشان غیر‌قمی‌ از شهر خارج شدند عنوان کرد: این طرح اواسط تابستان با همکاری دستگاه‌های قضایی، نیروی انتظامی و شهرداری اجرا شد، تعدادی هم که مدت‌ها دست‌فروش بودند ساماندهی می‌شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار