امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی مسلح ما خط مقدم دفاعی از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی در منطقه و جهان است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،وی در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ،در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برگزار افزود : عمق دفاعی نیروی مسلح جمهوری اسلامی مردم و بسیج است، درحالیکه در بیشتر کشورها نیروی مسلح ابزاری برای دفاع از حکومتهای آن کشور با انگیزه های ملی و وطنی است که اغلب یک بار مصرف ، و کمتر از 20 روز قادر به مقاومت هستند، چون ملت پشت آنها نیست .
وی گفت : عمق آنها تکیه به بیگانه است ، تکیه به بیگانه اگر به یک باور تبدیل شود یک بلای ناشناخته است که عده ای در منطقه به آن دچار هستند و تصور می کنند خودشان در حال جنگ هستند .
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تنها کسانی می توانند طعم شیرینی خودباوری را درک می کنند که خود را از قید بیگانگانان نجات دهند همانگونه که در ایران اسلامی ما اتفاق افتاد و همه این ها متکی به رهبری وخواست خداست .
امیر سرلشکر صالحی گفت : وقتی برخی اتفاقات را که در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی بازگو کردم ایشان فرمومدند هر چه هست از خداست و این قدرتی است که به نیرویهای مسلح ما اهدا شده است .
وی افزود: نیرو های مسلح ما به عنوان خط مقدم در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده اند و عمق راهبردی آنها حمایت مردم و رهبری بی بدیل رهبر انقلاب اسلامی است و به این جهت در برابر دنیای استکبار ایستاده اند .
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شاید مدت تعهدات بین المللی ، زمانی بود برای ابرقدرت های پوشالی، که ابر قدرت نسیتند ، ابر زورگو هستند، این تعهدات بین المللی را فرصتی برای مهار کردن نیروهای انقلابی می بینند تا آنها را ببلعند و این برای انقلاب اسلامی نشدنی است .
امیر سرلشکر صالحی افزود: اقتدار یک کشور فقط مقایسه سلاح و ابزار نیست اگر مقایسه ابزار به عنوان یک توان رزمی و باور حاکمیت و زور مطرح بود سالهای سال ما را بلعیده بودند .
وی گفت : خط مقدم ما نیروهای مسلح آزموده ، دینی و تجربه دار هستند که شکوفایی و استعداد تولیدات بومی دارند و به کسی وابستگی ندارند .
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود : وابستگی بیماری است که بیمار خودش حس نمی کند و تا پشتش خالی شد همه چیز فرو می ریزد .
امیر سرلشکر صالحی گفت: جوانان ما در شکوفایی علمی قادراند هر چیزی را تولید و خلق کنند و به صورت بومی آن را اداره کنند و این دشمن را نگران و عصبانی میکند و نمی خواهند این باور برای منطقه الگو باشد همانطور که توانستند آنها را سرکوب وآرام کنند .
وی افزود : انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) آغاز شد و استمرار آن به وسیله رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در حال شکوفایی و اوج گرفتن است .
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن بر این باور است که قدرت جمهوری اسلامی ایران ، قدرتی جهانی است که همه مستضعفان جهان به آن می پیوندند و با امید با این قدرت جهان را در دست خواهند گرفت وآنها از این موضوع در هراسند .
دراین آیین امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از نیروهای مسلح مستقر دراستان در صبحگاه منطقه یکم نیروی دریایی ارتش سان دید و از نمایشگاه توانمندی های نیروی دریایی دیدن کرد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.