نمایشگاه هفته پزوهش فاصله میان مردم و پژوهشگران را کم می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دبیر کمیته برگزاری نمایشگاه ستاد هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه هفته پزوهش فاصله میان مردم و پژوهشگران را کم می کند.

معصومه خان احمدی گفت:امسال نیز برای دومین سال پیاپی از سوی استانداری کرمانشاه مسئولیت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان به پارک علم و فناوری استان داده شد.

خان احمدی تصریح کرد: در این نمایشگاه 13 دستگاه اجرایی، هفت دانشگاه، سه پژوهشگاه، 9 واحد فناور و 70 واحد دانش بنیان و فناور عضو پارک علم و فناوری استان حضور داشتند.در حاشیه این نمایشگاه هشت کارگاه آموزشی برگزار شد و پارک علمی کودکان نیز دایر گردید و 20 مورد درخواست ثبت پتنت نیز به ثبت رسید.

وی پارک علمی کودکان را با داشتن بیش از سه هزار بازدید کننده، پربازدیدترین غرفه نمایشگاه امسال هفته پژوهش و فناوری دانست افزود:در طول ایام برگزاری این نمایشگاه روزانه به طور میانگین 2500 نفر بازدیدکننده داشت که نسبت به سالهای قبل شاهد افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان بودیم.

وی یادآور شد: بازدید 90 مدرسه با حضور بیش از پنج هزار دانش آموز از نمایشگاه نیز از دیگر نکات قابل توجه نمایشگاه امسال بود که توانست ارتباط خوبی بین دانش آموزان و عرصه پزوهش و فناوری ایجاد کند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.