فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: هم‌اکنون فرهنگ ایستادگی را با هدف نجات بشریت از یوغ سلطه منتقل می‌کنیم که همه این موارد به برکت خون پاک شهداست.

فرهنگ ایستادگی برای نجات بشریت به برکت خون پاک شهداستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در دومین یادواره شهدای جامعه پزشکی و شهدای مدافع حرم در دانشگاه با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و آغاز امامت امام عصر‌(عج) و روز دانشجو از حرکت ارزشمندی که از سال گذشته با تدبیر رئیس دانشگاه قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه شمیم عطر شهید و شهادت، رشد فکری و معنوی را در جامعه موجب می‌شود، توضیحاتی در مورد حضور جمهوری اسلامی ایران در سوریه، عراق و دیگر بلاد اسلامی با هدف مقابله با داعش ارائه کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با تدابیر حکیمانه مقام رهبری پیش می‌رود، با اشاره به دیدار بشار اسد با مقام معظم رهبری و استفاده از رهنمودهای این بزرگوار  اظهار کرد: مقام معظم رهبری در تعبیری فرمودند سوریه عمق مقاومت استراتژی جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه حضور ایران در سوریه دفاع از مرز و بوم خود کشور ما است، گفت: جمهوری اسلامی کاملا در مقابل غرب ایستاده است.

سردار ابوحمزه با اشاره به موضوع برجام و تمدید تحریم‎ها به مدت 10 سال گفت: یکی از دلایل حرکت‎های آمریکا در سنا، شکست‎های آمریکا در منطقه بوده است، غافل از اینکه این سرزمین با بلندنظری مقام معظم رهبری و ایثار و از خودگذشتگی مردمانش یک لحظه از جهت‌گیری‎های تعیین شده مقام معظم رهبری عدول نمی‌کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل تمدن بزرگ اسلامی اضافه کرد: نسیمی از تحول بنیادین در منطقه خاورمیانه وزیدن گرفته است و فاز بعد ایجاد تحول در غرب است.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان افزود: امروزه قدرت، اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی بیش از پیش نمود پیدا می‌کند و ما هم‌اکنون فرهنگ ایستادگی را با هدف نجات بشریت از یوغ سلطه منتقل می‌کنیم که همه این موارد به برکت خون پاک شهداست.

وی با بیان اینکه مسئولیت و تکلیف ما در برابر شهدا بسیار سنگین است، گفت: برگزاری جلسات این چنینی بسیار ارزشمند است به شرط آنکه اعتماد به نفس را افزایش دهد تا با ادامه راه به نقطه مورد نظر دست یابیم.

سردار ابوحمزه افزود: طبق آمار در آخرین اعزام و مأموریت به حلب، دو پزشک از همدان و سه نفر پزشک همدانی از تهران به صورت گمنام همراه سایر نیروها اعزام شدند؛ همچنین حدود 30 نفر از کارمندان دانشگاه در این اعزام‎ها همراه بودند که نشاندهنده روحیه رشادت این مجموعه است.

وی خاطر‌نشان کرد که در همه برنامه‌های برگزار شده در استان و خارج استان که نیاز به حضور پزشک و پیراپزشک بوده است، نیروهایی از دانشگاه به صورت قوی در مناطق حاضر شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان، شفای جسم افراد را نعمتی ارزشمند برای کارکنان علوم پزشکی دانست و افزود: باید این نعمت را غنیمت بدانند و هر انجام هر کاری برای رضای خدا باشد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.