هاشمی:کمک مالی وزارت ورزش امروز به فدراسیون پرداخت شد

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت:وزارت ورزش بخشی از هزینه مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا را امروز پرداخت کرد.

هاشمی:کمک مالی وزارت ورزش امروز به فدراسیون پرداخت شدمهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیراندازان کشورمان در روز اول مسابقات بیان کرد :تیراندازان با کسب دومدال طلا دل بخش تیمی انفرادی شروع خوبی داشتند چند فینالیست هم داشتیم که با اختلاف اندک مدال نگرفتند.
وی افزود :فدراسیون با مسائل و مشکلاتی که در این مدت رو به رو بود نتوانست اردوی تیراندازان را آن طور که انتظار داشت برگزار کند اما همه مسئولان تلاش کردند تا تیراندازان را برای این مسابقات آماده کنند. 

هاشمی درباره حضور تیراندازان کشورهای دیگر در مسابقات امروز عنوان کرد :آسیا قطب ورزش تیراندازی در جهان است و حضور در رقابت های آسیایی به منزله مسابقات جهانی است چون تیراندازان مطرح جهان اغلب در آسیا حضور دارند.چین، هند و ژاپن تیراندازان بزرگی دارند که در مسابقات جهانی المپیک مدال کسب می کنند. 

هاشمی درباره کمک مالی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون تصریح کرد :بخشی از کمک مالی وزارت ورزش به فدراسیون امروز پرداخت شد. امیدوارم وزارت ورزش از لحاظ منابع مالی تامین شود تا فدراسیون های ورزشی نیز تقویت شوند.

وی درادامه گفت :تیراندازان ما با مشکلاتی که داشتند در اولین روز مسابقات عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند.این مسابقات محک جدی برای تیراندازان بود تا رقبای خود را در آسیا ارزیابی کنند.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار