کرمان؛

دسته بندی های سیاسی در جامعه ما اصالت ندارد

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: دسته بندی های سیاسی در جامعه ما اصالت ندارد و کار درستی نیست و همین تعصبات آسیب هایی را به جامعه وارد کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی مطهری در دیدار با استاندار کرمان گفت :در هر استانی اگر یک امام جمعه و استاندار با تدبیر و استوار حضور داشته باشد آن استان می تواند راه پیشرفت را بهتر طی کند و از آرامش برخوردار بوده و در اینگونه استانی دعواهای سیاسی وجود نخواهد داشت و خوشبختانه در استان کرمان این فضا حاکم است و با تدبیر استاندار و امام جمعه استان کرمان به خوبی اداره می شود.

علی مطهری افزود: استفاده از بخش خصوصی و ایجاد رقابت بین آنها به خوبی در استان کرمان محقق شده وبه طور جدی موضوع حدف قوانین مزاحم توسعه را دنبال خواهیم کرد.
وی ادامه داد: دسته بندی های سیاسی در جامعه ما اصالت ندارد و کار درستی نیست و همین تعصبات آسیب هایی را به جامعه وارد کرده است و اگر روش حکومت داری و گروه های سیاسی خوب مدیریت شوند بسیاری از دعواها پایان می یابد.
وی اظهار کرد: فضای خوبی در استان کرمان حاکم است و امید است که سخنرانی امروز در جمع دانشجویان برای دانشجویان و استان مفید واقع شود.
وی خطاب به استاندار کرمان یادآور شد: در استان کرمان از بخش خصوصی و استعدادهای مردمی به خوبی استفاده کرده اید و در مجلس شورای اسلامی به دنبال تنظیم قوانین مناسب هستیم.
وی تاکید کرد: نباید دیوار اصلاح طلبی و اصول گرایی بکشیم زیر تعصبات همیشه آسیب زننده هستند و روش حکومت داری خوب فارغ از گرایش های سیاسی و با استفاده از همه نیروهای دلسوز است.

علی مطهری در بدو ورود به کرمان با حضور بر مزار شهدای گمنام کرمان با آنان تجدید پیمان کرد و با امام جمعه کرمان نیز دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: دسته بندی ، سیاسی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.