افزایش ناگهانی قیمت گوشت مرغ در لرستان موجب اعتراض مصرف کنندگان و حتی فروشندگان در این استان شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛قیمت مرغ در روزهای گذشته با نابسامانی هایی همراه بود به طوریکه این قیمت متغیر اعتراض مردم و حتی فروشندگان گوشت مرغ را در استان لرستان در پی داشت.
معاون بهبود تولیدات دامی و طیور سازمان جهاد در این خصوص گفت: زمانی که تقاضا برای گوشت مرغ پایین است قیمت گوشت مرغ نیز به طور طبیعی پایین می آید و برعکس از این رو بعد از پایان محرم و صفر شاهد میزان افزایش تقاضا برای گوشت مرغ بودیم و به همین ترتیب قیمت گوشت مرغ افزایش یافت.
نجیب زاده اظهار داشت:  ما آمادگی کامل برای عرضه گوشت مرغ  ار در شرایط کنونی بازار  با قیمت مناسب داریم.
وی افزود:  قبلا با سازمان صنعت معدن و تجارت استان که مسئولیت صنوف را برعهده دارد در این زمینه مشورت هایی صورت گرفته که بازار کشش داشته عرضه مرغ هایی منجمدی که قبلاً ذخیره شده را داشته باشد.
 
معاون بهبود تولیدات دامی گفت: تولید کننده زمانی که  وضعیت قیمت مناسب بازار را ببیندبرای جوجه ریزی تشویق می شود  و این جوجه ریزی باعث می شود عرضه میزان مرغ افزایش یابد و قیمت نیز خود به خود متعال شودو اگر قیمت مناسبی در بازار نباشد تمایل برای جوجه ریزی کاهش می یابد و قیمت بازار نیز در این شرایط از تعادل و توازن خود خارج می شود بنابراین ما باید یک نرخ منطقی و متعادل در بازار ایجاد کنیم تا تولید کننده به حیات اقتصادی خود ادامه دهد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.