متولی موقوفه مسجد المهدی با بیان اینکه برنامه های زیادی در دست اجرا است، گفت: در آینده در داخل مسجد المهدی زائر سرا ساخته خواهد شد.

ساخت زائر سرای مسجد المهدی همدان در برنامه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی ویسی در گفت و گو با ستاد خبری هفته وقف ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وقف، اظهار کرد: مسجد المهدی در کوی کوثر یا حصار علی آباد همدان قرار دارد.

وی با بیان اینکه مسجد المهدی یک حسینیه به همین نام دارد، ادامه داد: یک درمانگاه نیز نزدیک مسجد ساخته شده که زمین آن از سوی مادر بنده وقف شده است.

متولی موقوفه مسجد المهدی با بیان اینکه با کمک اهالی یک باشگاه ورزشی نیز به نام مسجد المهدی ساخته شده است، افزود: این باشگاه به مساحت 4 هزار متر مربع ساخته شده است.

وی با بیان اینکه موقوفه مسجد المهدی دارای یک کتابخانه به متراژ 600 متر مربع است، بیان کرد: همسر بنده زمینی به مساحت 380 متر مربع برای ساخت مهد کودک وقف کرده و اکنون در حال ساخت است.

ویسی با اشاره به اینکه سه زمین برای ساخت سه مدرسه خریداری کرده و به آموزش و پرورش اهدا کردیم، افزود: این موقوفات برکات زیادی برای مردم داشته است.

وی با بیان اینکه با ساخت باشگاه جوانان حاشیه شهر از آسیب های اجتماعی دور می مانند، افزود: کتابخانه نیز محلی برای آگاه سازی مردم و هوشیار کردن آنها است.

متولی موقوفه مسجد المهدی با بیان اینکه وقف برای افراد مستحق و محرومان انجام می شود، ادامه داد: درمانگاه موقوفه مسجد المهدی دارای آزمایشگاه، پزشک زنان و پزشک عمومی است.

وی با بیان اینکه برنامه های زیادی در دست اجرا است، افزود: در آینده در داخل مسجد المهدی زائر سرا ساخته خواهد شد.

ویسی ادامه داد: هم اکنون مراسم روضه به مناسب های مختلف در مسجد المهدی برگزار می شود و برای ایام شهادت امام حسن عسگری نیز هر سب در مسجد برنامه داریم.

انتهای پیام/ غ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.