مدیر کانون اسلامی خواهران همدان گفت:در شش ماهه نخست امسال یک هزار و50 فعالیت فرهنگی، هنری و مذهبی در کانون اسلامی خواهران همدان انجام شده است.

بیش از یک هزار فعالیت فرهنگی، هنری و مذهبی در کانون اسلامی خواهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ساره میری با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی کانون خواهران متمرکز کردن فعالیت های فرهنگی ،مذهبی و هنری بانوان همدانی است افزود:در این کا نون علاوه بربرگزاری کلاس های ورزشی  خدمات اجتماعی از جمله صندوق قرض الحسنه ،پرداخت وام ازدواج،تهیه جهیزیه برای نو عروسان و کمک به نیازمندان نیز انجام می شود.

وی ادامه داد:در این مدت نیز کلاس های روخوانی،تفسیروحفظ  سوره های قرآن،نهج البلاغه،آموزش احکام و صحیفه سجادیه،سبک زندگی و غیره برگزار شده است.

میری اظهار داشت: در حال حاضر کانون بعنوان یک پایگاه حمایت از جبهه مقاومت بخصوص مدافعان حرم نیز فعالیت می کند که از جمله می توان به بافت  110 کلاه برای سربازان مدافع حرم،تهیه خشکبارو بسته بندی و ارسال آن اشاره کرد.

مدیر کانون خواهران اسلامی همدان با بیان اینکه  امسال این کانون برای دومین بارمتولی برگزاری همایش سیره سرایان ویژه بانوان است خاطر نشان کرد:در این مدت نیزدوره های آموزش سلامت و پیشگیری از بیماری ها نیز انجام شده است.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار