فدراسیون تنیس روی میز در اقدامی جدید 2 مربی جوان لیگ برتری را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

ادامه روند جوان گرایی در تنیس روی میز /مربیان جوان در کنار ملی پوشانبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم ملی تنیس روی میز این روز ها شاهد تغیرات بیشتری نسبت به گذشته است.

در حالی که مدت ها بود جوان تر ها نمی توانستند به راحتی به کمپ تیم های ملی برسند و با تیم ملی تمرین کنند سرانجام با تغیرات صورت گرفته در برخی قوانین  این راه هموار تر از گذشته شده و زمزمه هایی از حضور بازیکنان و مربیان جدید در تمرینات ملی پوشان به گوش می رسد.

به طوری که به تازگی و در یک اتفاق جدید دیگر با پیشتهاد نادر شاملو سرپرست کمیته مربیان و موافقت  میرالماسی مدیر تیم های ملی ، حیدر جلیلوند مربی جوان و سازنده قزوینی و وحید کاظمی نژاد مربی جوان باشگاه لیگ برتری پتروشیمی بندر امام در اردوی تیم ملی بزرگسالان که از مورخ 22 آذر لغایت 3 دی در شهرستان لار برگزار می گردد ، حضور می یابند .

این اقدام  در راستای حمایت از مربیان جوان و ارزش گذاری بر فعالیت  تیم های با قدمت باشگاهی صورت گرفته است و مربیان نام برده در اردوی تیم ملی بزرگسالان در کنار سرمربی تیم ملی با روش های تمرینی در بالاترین سطح تنیس روی میز کشور آشنا می گردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار