قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:فعالیت کمیته امداد نباید با وزیدن بادهای سیاسی سمت و سو پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سید منصور برقعی در آئین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با بیان اینکه کمیته امداد باید تعامل حسنه توام با عدل و احسان را با همه گروههای سیاسی زیر چتر انقلاب داشته باشد افزود : این تعامل نباید منجر به این شود که کمیته امداد تحت تاثیر کسی یا جریانی قرار بگیرد که این امر خط قرمز ماست.

وی با اشاره به اینکه اقتضائات انقلابی و نهادی باید در کمیته امداد مورد توجه قرار گیرد افزود: یکی از این اقتضائات نافع بودن مردم از خدمات کمیته امداد است.

برقعی گفت: اگر به دنبال دوام و ماندگاری هستیم باید خدمت بدون منت داشته باشیم وبا آزار و منت شیرینی خدمت را باطل نسازیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خلاق بودن و بهره گیری از روشهای نوین را از دیگر اقتضائات مورد نیاز برشمرد و تصریح کرد: اگر فکر کنیم با روشهای و اندیشه های ۲۵ سال پیش باید تا ابد کار کرد آنگاه مشخص می شود درک درستی از تحول روزگار نداریم.

سید منصور برقعی افزود: کمیته امداد باید بر اساس اقتضای روحیه انقلابی و نهادی خط شکن باشد و افق های تازه ای را کشف و فتح کند.

وی الگو قرار دادن صلابت حضرت امام خمینی (ره) را از دیگر اقتضائات موجود برشمرد و گفت: باید صلابت ذاتی ملحم گرفته از صلابت امام راحل در کارها مورد توجه قرار گیرد.

برقعی توجه به توانمندسازی را اولیت اصلی کمیته امداد دانست و گفت: برنامه های حمایتی به قوت خودش باقی است اما نگاه و اولویت ما توانمندسازی و توسعه روحیه کار،تلاش و خودباوری است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به ظرفیتهای موجود در آذربایجان غربی تصریح کرد: در استانی که ظرفیتهای بسیاری برای تمرکز اقتصادی بسیار خرد و اشتغال خانگی و کوچک دارد می توان در این خصوص برنامه ریزی و تلاش نمود.

برقعی در ادامه بر فرهنگسازی برای ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه تاکید نمود و افزود: نگاه ما اینست که قرار نیست همه خیرات و احسانها از مسیر کمیته امداد باشد می تواند با توعه این رویکرد ثمرات درخشانی را برای جامعه به ارمغان آرود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.