تغییر راهبرد نامزد حزب سبز آمریکا در بازشماری آرای پنسیلوانیا

جیل استاین همچنان به دنبال بازشماری آرای انتخاباتی ایالت پنسیلوانیا است.

تغییر راهبرد نامزد حزب سبز آمریکا در درخواست بازشماری آرای پنسیلوانیابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان بی سی، «جیل استاین» نامزد حزب سبز آمریکا که پیش از این اعلام کرده بود از درخواست بازشماری آرای انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا انصراف داده است، با تغییر راهبرد خود اظهار کرد درخواست خود را از طریق دادگاه فدرال پیگیری خواهد کرد.

جیل استاین درخواست بازشماری آرا در سه ایالت حساس ویسکانسین، پنسیلوانیا و میشیگان را مطرح کرده بود. ترامپ در این سه ایالت با اختلاف بسیار کمی از هیلاری کلینتون پیروز شد. 

جیل استاین پس از انصراف از پیگیری بازشماری آرای پنسیلوانیا در دادگاه ایالتی اعلام کرد از طریق دادگاه فدرال درخواست خود را پیگیری خواهد کرد. وکیل نامزد حزب سبز گفت: «اشتباه نکنید. ما همچنان برای بازشماری آرای انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا تلاش خواهیم کرد.» وی گفت ستاد جیل استاین روز دوشنبه درخواست خود را به دادگاه فدرال تسلیم خواهد کرد.

ترامپ با واکنش نشان دادن به درخواست بازشماری آرا از سوی جیل استاین اعلام کرد اگر تقلب نشده بود، وی در آرای مردمی نیز پیروز انتخابات می شد. مقامات برگزارکننده انتخابات اظهارات ترامپ را مورد انتقاد قرار دادند و آن را "اشتباه" خواندند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار