اردبیل؛

اختصاص بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ امسال برای تجهیز بیمارستان 2 میلیارد و 300 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) بیله‌سوار افزود: خدمت در مناطق محروم توفیقی بزرگ برای جامعه پزشکی است و به طور قطع این توفیقات هیچ گاه از ذهنها نخواهد رفت و ثواب اخروی در کارنامه پزشکان درج خواهد شد.

وی افزود: امسال برای تجهیز بیمارستان 2 میلیارد و 300 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که امیدواریم در بحث تخصیص نسبت به سال گذشته اعتبار مناسبی در نظر گرفته شود و بتوانیم شاهد تجهیز هر چه بیشتر این مرکز درمانی شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: امسال ۸ خانه بهداشت روستایی با اعتبار ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در روستاهای شهرستان بیله‌سوار احداث می‌شود.

حلیم بیان کرد: تعداد 8 پزشک اعم از متخصص قلب و عروق، سونوگرافی، داخلی، جراح عمومی، زنان و زایمان، بیهوشی، اطفال و پاتولوژی به اکیپ بیمارستان امام خمینی(ره) از اول آذر اضافه شده‌اند و حمایتهای لازم از این پزشکان صورت خواهد گرفت تا خدمات مطلوب‌تری به مراجعان ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه باید قسمتی از مشکلات باحضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در شهرستان بیله‌سوار مطرح و رفع شود، گفت: مسئولان بهداشت و درمان در استان باید نگاه ویژه‌ای به شهرستانهای محروم و مرزی کنند و عدم حضور بیش از دو سال در شهرستان قابل قبول و انصاف نیست.

وی تصریح کرد: امسال 8 خانه بهداشت روستایی در روستاهای آج اشمه نوراحمد، عزیزآباد، قشلاق حاج حیدر، ملانقی، ولی مملو، اوچ دره آقامعلی، گوئرچینلو حاج نجف بخش جعفرآباد و بابک بخش مرکزی با اعتبار 8 میلیارد و 400 میلیون ریال و نیز یک مرکز بهداشت نیز در شهر بیله‌سوار با اعتبار 13 میلیارد ریال امسال احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.