فرماندار شهرستان خلخال گفت: انشعاب انرژی واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان خلخال قطع نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فریدون بابایی افزود: با هدف حمایت از واحدهای صنعتی، تولیدی و جلوگیری از تعطیلی ناخواسته آنها از این پس شرکت های توزیع برق، آب و گاز حق قطع انشعاب واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان را نداشته و هر گونه اقدام به این کار بدون هماهنگی فرمانداری ممنوع است.

وی گفت: در شرایط سخت اقتصادی فعلی و رکود حاکم مسوولان شرکت های حامل انرژی حق ندارند به جای حل مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان مشکل جدیدی را با قطع انرژی واحدها و بسته شدن درب محل کار تولید کنندگان جامعه ایجاد کنند.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: در حال حاضر از مجموع واحدهای صنعتی و تولیدی موجود این شهرستان 25 واحد فعال ، 2 واحد نیمه فعال و 23 واحد نیز غیر فعال و از چرخه کار و تولید خارج هستند که همت همه مسوولان اجرایی عضو ستاد اقتصاد مقاومتی باید برای فعال شدن دوباره این واحدها باشد.

بابایی گفت: 20 واحد صنعتی جدید در خلخال در حال احداث بوده و 9 واحد از واحدهایی که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی پرداخت مشروط سرمایه در گردش از سوی بانک ها به صاحبان واحدهای تولیدی خلخال را مغایر با قوانین جاری کشور اعلام کرد و افزود: ارائه سرمایه در گردش به شرط پرداخت 10 درصد از بدهی معوقه واحدهای تولیدی و صنعتی خلخال در شرایط سخت اقتصادی کشور خلاف سیاست های حمایتی دولت از واحدهای مولد کار و تولید است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار