عضو کمیسیون بهداشت گفت:به کنگره آمریکا اعلام می‌کنیم که دشمنی شما هیچ خللی در عزم و اراده ایران در جهت پیمودن راه صحیح پیشرفت وارد نمی‌کند.

آقاپور////اکبری//// بانک‌ها امروز از هر نزول‌خواری نزول‌خوارتر شده‌اندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین قربانی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: خشونت امروز منطقه غرب آسیا حیرت آور بوده متأسفانه این منطقه در معرض مخرب‌ترین سیاست‌ها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کنگره آمریکا قانون تمدید تحریم‌های ایران را تصویب می‌کند و ما به آن‌ها اعلام می‌کنیم دشمنی شما هیچ خللی در عزم و اراده ایران در جهت پیمودن راه صحیح پیشرفت وارد نمی‌کند و ملت ایران به آمریکا بی‌اعتماد است و این بی‌اعتمادی ما قطعا ناشی از عقلانیت خواهد بود.

عضو کمیسیون بهداشت تصریح کرد: همانگونه که به تعهدات و برجام متعهد هستیم به نقض آن نیز توسط آمریکا با قاطعیت پاسخگو خواهیم بود.

قربانی ضمن اشاره به راهپیمایی باشکوه اربعین اضافه کرد: راهپیمایی ثابت کرد که این راه عشق همراه با بصیرت است. همچنین از مجلس شورای اسلامی به جهت ارائه قانون مبارزه با قاچاق مواد مخدر تشکر دارم و باور داریم که قانون باید کامل و جامع باشد.

وی ادامه داد: متأسفانه 93 درصد اعزام‌های کشور در ارتباط با مواد مخدر است و سالانه معادل با 3 هزار میلیارد تومان هزینه مبارزه با مواد مخدر پرداخت می‌شود. و باید اراده قوی در زمینه مبارزه با قاچاق بوجود آید.

عضو کمیسیون بهداشت تصریح کرد: اینکه رهبری می‌فرماید جنس قاچاق را جلوی چشم همگان آتش بزنید یعنی حمایت از تولید و باید 800 هزار میلیارد تومان پولی که امروز در دست مردم است به سمت تولید هدایت گردد.

قربانی تأکید کرد در زمینه حقوق‌های نجومی هر چند از دولت انتظار جدی داشتیم در مجلس هم تا به امروز نتوانستیم کاری کنیم به همین جهت از آحاد ملت عذرخواهی می‌کنیم، به ولله امروز بانک‌ها از هر نزول‌خواری نزول‌خوارتر شده‌اند در حالی که می‌بینیم مراجع عظام دریافت دیرکرد‌ها و سود‌ها را خلاف‌ شرع می‌دانند بنابراین چگونه می‌توان اسم این نظام بانکی را اسلامی نامید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار