مدیر عامل جامعه معلولین شهرستان گلپایگان گفت: مشکلات درمانی یکی از مهمترین دغدغه های جامعه معلولین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حبیبی  درنشستی دوستانه که به مناسبت  روز جهانی معلولین برگزار گردید اظهار داشت :جامعه معلولین شهرستان در سال 89 با هدف ارائه خدمت به معلولین جسمی-حرکتی شکل گرفت.

مدیر عامل جامعه معلولین شهرستان گلپایگان ضمن تقدیر ازخیرین شهرستان که همواره مدد رسان جامعه معلولین بودند بیان داشت: جامعه معلولین شهرستان در راستای ارائه خدمات درمانی و ایجاد روحیه و انگیزه در بین معلولین شهرستان فعالیت می نماید.

حبیبی با اشاره به برگزاری اردوهای تفریحی مختص معلولین عنوان کرد: اردوهای تفریحی به شهرهای رامسر ،کاشان و محلات بااستقبال چشمگیر از سوی معلولین درسال گذشته انجام شد.

وی ضمن ابراز گله مندی از ادارات و ارگان های شهرستان اظهار داشت: طبق مصوبات 3 درصد ازسهم اشتغال ادارات مختص به قشرمعلولین می باشد که متاسفانه ادارات شهرستان در این زمینه همکاری لازم را نداشته اند.

حبیبی بحث مشکلات درمانی را بعنوان یکی از مهمترین دغدغه های جامعه معلولین برشمرد و افزود: 157 معلول جسمی حرکتی در جامعه معلولین ثبت نام کرده و دارای پرونده می باشند .

وی بااشاره به وجود 1800نفر معلول در شهرستان گفت: نیاز است خیرین در این زمینه ورود پررنگ تری داشته باشند.

مدیرعامل جامعه معلولین شهرستان در پایان خاطر نشان کرد : جامعه معلولین شهرستان دارای هیئت مدیره ای متشکل از پنج نفر می باشد و هرساله از بین اعضای هیئت مدیره یک نفر به عنوان مدیر عامل جامعه انتخاب می شود .



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.