این گزارش بر آن است که استعدادهای برتر تنیس در سال 2016 را معرفی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تنیس به ورزشی محبوب تبدیل شده و تماشاچیان زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کرده است.

در این گزارش به معرفی تنیسورهای جوانی که در سال 2016 پدیده جهان نام گرفته اند، می پردازیم.

1 . نیک کرگیوس : تنیسور 21 ساله ای که می تواند در آینده ای نزدیک به عنوان بکی از بهترین تنیسورهای جهان نامی برای خودش دست و پا کند.وی اهل استرالیا است و در سال 2013 قهرمان تنیس انفرادی و دو نفره مسابقات استرالیا و ویمبلدون در بخش جوانان شده است. در حال حاضر وی در رده سیزدهم جهان قرار دارد.

2. دومنک ثیم : تنیسور 23 ساله اهل اتریش که سابقه قرار گرفتن در رتبه هفتم رنکینگ جهانی در سال 2016 را نیز دارد. این تنیسور تا به حال به چهار مقام قهرمانی در طول دوران حرفه ای بازی اش دست یافته است. ضربه های بک هند این تنیسور جوان بسیار معروف هستند و نقطه قوت وی به حساب می آیند.

3. الکساندر زورو : تنیسور آلمانی که فقط 19 سال دارد. این ورزشکار،‌ تنیس را از سن 5 سالگی آغاز کرده و یکی از امیدهای آینده آلمان برای قهرمانی در جام های تنیس به حساب می آید. وی جوانترنی تنیسوری است که موفق شده در میان 30 بازیکن برتر دنیا قرار گیرد. وی می تواند با برگشت به دوران اوجش دوباره به 30 نفر ابتدایی رنکینگ جهانی هم بازگردد.

4. بورنا کوریچ : تنیسور 20 ساله ای که اهل کشور کرواسی است.  وی سابقه قرار گرفتن در رتبه 33 جهان را نیز در کارنامه اش دارد، اما در حال حاضر در رتبه 48 قرار گرفته است.  نکته قابل توجه این است که مربی وی ، مربی اندی ماری در زمان جوانی است و او را ماری آینده نامیده است.

5. بلیندا بنچیچ : تنیسور 19 ساله ای که در بخش تنیس زنان فعالیت می کند و سابقه قرار گرفتن در میان 30 نفر نخست جهان را نیز در کارنامه اش دارد. این تنیسور که اهل سوئیس است، از وجود مارتینا هینگیس قهرمان 5 دوره مسابقات گرند اسلام به عنوان سرمربی بهره می برد. البته به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد، کاهش رتبه زیادی را در رنکینگ جهانی تجربه کرد اما می تواند به عنوان یکی از امیدهای آینده تنیس زنان از او نام برد.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار