سخنگوی دولت گفت: منابع مالی اختصاص یافته به صورت اسناد و اوراق است که به منزله پول نقد تخصیص می‌شود.

خالقی----نوبخت*****750 هزار نفر توسط دولت وارد بازار کار شده‌اند /منابع مالی به طرح‌های عمرانی در قالب اسناد و اوراق استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه  خبرنگاران جوان، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت به منظور توضیحاتی در ارتباط به یک فوریت درخواست دولت که در قالب لایحه اعطای تسهیلات از صندوق توسعه به منظور اشتغال در روستاها با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته به مجلس ارائه شده بود در صحن حضور یافت.
 
وی با بیان اینکه اعتبارات طرح‌های عمرانی در دو سقف ملی و استانی در بودجه سال 95 طبقه بندی شده است، گفت:  هزار میلیارد تومان اعتبارات طرح های تملک دارایی استانی‌های است که از مرداد ماه 50 درصد آن یعنی 3 و هزار و 500 میلیارد تومان به همه استان‌ها تخصیص داده شده است.
 
نوبخت بیان داشت: 20 هزار میلیارد تومان به طرح‌های ملی اختصاص داده شده که منابع مالی ما برای طرح‌های عمرانی به شکل اسناد و اوراق که به منظره پول نقد است.
 
سخنگوی دولت تاکید کرد: اکنون بازار کار با یک پدیده نو و افزایش نرخ مشارکت نیروی کار روبرو است.
 
نوبخت بیان داشت: در فصل گذشته یک میلیون و 250 هزار فرد وارد بازار کار شد و دولت از طریق طرح‌های مختلف قادر شده به 750 هزار نفر فرصت شغلی دهد اما 500 هزار نفر از آنها موفق به کار نشده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، نوبخت ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۵
ماکه درسنی نیستیم که کار بکنیم امابیکاری باعث اعتیاد جوانان شده فکری اساسی برای بیکاری جوانان بکند
-
ممد
۱۱:۰۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
چند هزار نفر بیکار شد؟چند کارخانه و کارگاه تعطیل شد؟ اینها راهم بگویید.
آخرین اخبار