استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار صادرات کالاهای تولیدی استان با نام و هویت استان شد.

همدلی عامل پیشرفت امور است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه چهارمحال و بختیاری گفت: کالاهای صادراتی استان باید دارای هویت باشد و در سراسر کشور به نام استان شناخته شوند.

وی با بیان اینکه ابزارهای لازم توسعه اقتصادی چهارمحال و بختياری فراهم شده است، افزود: اتمام طرح های اقتصادی در دست اجرا در بخش زيرساختی و عمرانی استان تحول ايجاد می کند.

سلیمانی با بیان اینکه همدلی و وفاق كاری ايجاد شده بين بخش خصوصی، دولتی و مدیریتی استان، عامل رونق و پيشرفت بسياری از امور می باشد گفت: اقدامات انجام شده در امور اقتصادی و زيرساختی چهارمحال و بختياری نرخ مشاركت مردم استان را در سال گذشته ۱۰ درصد افزايش داد.

وی همچنین از فعالیت جدی مدیران استان در مباحث اقتصاد مقاومتی و نشست با سرمایه ‎گذاران داخلی و خارجی خبر داد و اضافه کرد: برای افزایش صادرات خارجی و استفاده از علوم روز دنیا باید ارتباط خود را با کشورهای مختلف تقویت کرد.

وی اضافه کرد: مهمترين بخش توسعه صادرات كالا، استفاده از دانش و تكنيک های جديد صنعتی و بازاريابی بوده كه بايد به صورت جدی در كشور دنبال شود.

سلیمانی ادامه داد: ایجاد مشوق ‌های صادراتی و تعامل سیستم بانکی از انتظارات صادرکنندگان استان می باشد که نیازمند توجه است.

وی با تأکید بر اهمیت مبارزه قانونی و ریشه ای با قاچاق كالا و ارز از مبدأ تا مقصد گفت: اجرای قانون مبارزه با قاچاق كالا منحصر به مقصد نباشد.

سلیمانی با تأكيد بر مبارزه با پديده فساد اقتصادی و تخلف های مالی در كشور افزود: دستگاه قضایی بايد اصولی و بی طرف با فساد اقتصادی در كشور برخورد كند.

گفتنی است: در این آیین با حضور مجتبی خسرو تاج معاون و قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در شهرکرد، از صادرکنندگان نمونه استان چهارمحال و بختیاری شامل 7 صادر کننده برتر، 4 خادم صادرات و یک ارگان نمونه در بحث صادرات تجلیل شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار