پس از یکسال دوری از تیم ملی وزنه برداری

عسگری:شایستگی ام را ثابت می کنم

نایب قهرمان وزنه برداری آسیا که پس از یکسال دوری به تیم ملی بازگشته است؛ اعتقاد دارد: فرصت مناسبی یافته ام تا شایستگی خود را به اثبات برسانم.

عسگری:شایستگی خود را به اثبات می رسانممجید عسگری ملی پوش با سابقه تیم ملی وزنه برداری کشورمان در خصوص حضور در اردوهای تیم ملی بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تصریح کرد: پس از یک سال، به اردوی تیم ملی وزنه برداری بازگشتم و از این بابت که سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و همچنین شورای عالی فنی فدراسیون به من فرصت دادند تا در بدنه تیم ملی قرار بگیرم خیلی خوشحالم.آسیب دیدگی هایی که سالهای قبل داشتم کاملا برطرف شده است و با آمادگی خیلی بالا در تمرینات تیم ملی حاضر شده ام.

نایب قهرمان سال 2011 آسیا در خصوص برپایی اردوی تیم ملی وزنه برداری نیز اظهار کرد: مسئولان فدراسیون وزنه برداری شرایط جدیدی که برای برپایی اردوهای تیم ملی مهیا کرده اند به نفع وزنه برداران سراسر کشور است. ورزشکاران با کسب مقام شایسته در لیگ یا مسابقات کشوری می توانند به عضویت تیم ملی دربیایند.

وزنه بردار تیم شرکت ملی حفاری اهواز در خصوص حضور در لیگ برتر وزنه برداری و رقابتهای جام باشگاههای آسیا گفت: دو هفته لیگ برتر وزنه برداری برای تیم شرکت ملی حفاری اهواز وزنه زده ام و در صدر دسته 62 کیلو گرم قرار گرفتم. اگر حفاری اهواز صلاح بداند برای آنها در جام باشگاههای آسیا وزنه خواهم زد.

عسگری در خصوص انتقال به یک وزن بالاتر و دسته 69 کیلوگرم؛ تاکید کرد:قصد دارم با راهنمایی های کادر فنی تیم ملی به دسته 69 انتقال پیدا کنم.از هر لحاظ می خواهم خود را در تیم ملی وزنه برداری ثابت کنم و در اردو های بعدی تیم ملی باقی بمانم. تمام تلاشم رسیدن به مسابقات جهانی2017 و المپیک چهار سال بعد است و این توانمندی را دارم که به مدال های ارزشمندی دست یابم.

وی در خصوص کادر فنی جدید تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان گفت: نسبت به مربیان تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان شناخت زیادی دارم و کادر فنی افراد بسیار کاربلدی در دنیای وزنه برداری هستند. ارتباط خوبی با مربیان تیم ملی داریم و تجربیات آنها به طور حتم می تواند برای موفقیت ورزشکاران اردونشین موثر باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار